قتل داور در زمین بازی + عکس پایان کار بایرن و کیمیش پیکان به مشهد نمی‌رسد! تاریخ و ساعت بازی ایران و ازبکستان در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ | جدال برای سرگروهی لیست تمدیدی‌های استقلال مشخص شد جای خالی خراسانی‌ها تیم ملی کوراش بانوان در روز نایب‌قهرمانی آسیا خانواده بازیکن تیم فوتسال مشهدی، به اهدای اعضای فرزندشان رضایت دادند تارتار شاکی از بازیکن پرسپولیس عمری به پرسپولیس بر می‌گردد پرسپولیس و لیستی که برای هر بازیکنی جا ندارد دلخوری شدید درویش از اوسمار سازمان لیگ پرسپولیس و استقلال را ناامید کرد عذرخواهی مهرداد محمدی بعد از مصاحبه جنجالی ویدئو| اشتباه مهلک سعید اسماعیلی در مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی شوک به فوتسال مشهد | لژیونر مشهدی دچار مرگ مغزی شد محمد علی گرایی المپیک پاریس را از دست داد ملی‌پوشان فوتبال ممنوع‌المذاکره شدند! ناکامی نکونام در جذب لژیونر‌ها سید حسین حسینی بیرون از لیست استقلال؟ سپاهان بالاتر از پرسپولیس و استقلال!
سرخط خبرها

فدراسیون فوتبال اعلام کرد، عنایتی تکذیب!

  • کد خبر: ۱۶۶۹۵۳
  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۴
فدراسیون فوتبال اعلام کرد، عنایتی تکذیب!
لیست ۳۵ نفره اعلام شده از سوی فدراسیون فوتبال توسط سرمربی تیم ملی امید تکذیب شد.

به گزارش شهرآرانیوز، پیش از ظهر امروز بود که فدراسیون فوتبال در خبری از دعوت ۳۵ بازیکن به اردوی تیم ملی امید خبر داد، اما بعد از گذشت ساعاتی رضا عنایتی سرمربی مشهدی تیم ملی ضمن تکذیب این خبر اعلام کرد لیست منتشر شده مورد تایید او نیست و نفرات مورد تایید او روز چهارشنبه و بعد از برگزاری مسابقه دربی فینال حذفی معرفی خواهند شد.
براساس شنیده‌ها لیست منتشرشده، شامل نفراتی است که پیش‌تر مدنظر مجتبی حسینی (گزینه قبلی سرمربیگری تیم ملی امید) بوده اند و حالا فدراسیون فوتبال به اشتباه آن‌را بعنوان لیست نهایی رضا عنایتی اعلام کرده است.
تیم ملی فوتبال امید کشورمان بازی‌های آسیایی و بازی‌های مقدماتی قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا را پیش رو دارد و با اتفاقاتی که امروز رقم خورد به نظر می‌رسد بازهم باتوجه به ناهماهنگی‌های موجود، رویای رسیدن به المپیک را باید دست نیافتنی قلمداد کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->